Komentarz

Komentarz odnośnie artykułu:

http://prawo.vagla.pl/node/7443

Rozumiemy, oburzenie w kwestii zamętu który powstał odnośnie prawa prasowego w internecie przez naszą akcję. Niestety polskie prawo nie jest jednoznaczne i wymaga nowelizacji i to jest fakt. Nie możemy pozwolić na to iż w pewnym momencie sądy będą sobie interpretowały prawo. Naszym zdaniem prawo nie jest do interpretowania tylko do czytania! Już jeden wyrok zapadł w tej sprawie, fakt nie jest prawomocny. Jednak ewidentnie jest coś nie tak i dlatego alarmujemy naszym "pokładowym dzwonkiem", żeby zmobilizować odpowiednich ludzi do pomocy przy "naprawie" prawa.

Jak My tego nie zrobimy to kto?

Projekt Prawa Prasowego powstał właśnie w tym celu aby naprawić i przystosować polskie prawo prasowe do postępu technologicznego jaki nastąpił w ciągu tych 23 lat. I to nie jest projekt do zrealizowania w ciągu kilku tygodni. To jest projekt długoterminowy, na który składają się niezliczone ilości dyskusji, i konsultacji w śród ludzi zainteresowanych, specjalistów i prawników. Nie chcemy popełnić tego samego błędu co "nasi" poprzednicy którzy przeprowadzają takie "akcje" w pośpiechu popełniając dużo błędów.

Chcemy żeby akcja zakończyła się sukcesem i mamy nadzieje że znajdą się osoby chętne do pomocy w zrealizowaniu tego celu który sobie obraliśmy. Dlatego, możemy zapewnić że dopóki nie wyeliminujemy wszystkich niejasności, związanych z prawem prasowym ustawa nie zostanie zgłoszona do poprawki.

Partia Piratów

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License